2015. július 13., hétfő

1. Fejezet

Sziasztok! Elkészült az első fejezet is. Fejléc lesz majd, tegnap rendeltem meg mert én nem tudok szerkeszteni. Előreláthatólag minden héten lesz egy-két rész, de szeptembertől lehet, hogy csak két hetente. Remélem tetszeni fog, ha igen akkor kommenteljetek illetve iratkozzatok fel. Jó olvasást :) 




Remegve csengettem be Luke-hoz. Igen, nagy nehezen odataláltam. Mikor ajtót nyitott szorosan magához ölelt.
- Riette én annyira sajnálom! Ígérem legközelebb már akkor ott leszek a reptéren mikor te Ausztráliában felülsz a gépre. - mondta már utolsó mondatát mosolyogva. - Gyere be, látom jól átfáztál.
A házba érve finom illat csapta meg az orrom. Hmm palacsinta. Azt imádom.
- Ki süt a konyhában? Gondolom nem te mert nem igazán vagy konyhatündér - mosolyogtam az öcsémre aki éppen a bőröndömet vonszolta maga után a lépcsőn. A mondatomra előjött a konyhából a legjobb barátnőm Alexa.
- Riette! Isten hozott Londonban! - szaladt oda hozzám egy vigyorral az arcán - Palacsintát?
- Oh köszi kérek. - fogadtam el a felém nyújtott finomságot. Amint beleharaptam csípős ízt éreztem a számban, mire értetlenül néztem az előttem álló Alexára aki csak a testvérem nevét tátogta, rákacsintottam és elkezdtem futni a lépcső felé.
- Lucas Robert Hemmings ha a kezeim közé kerülsz én lenyomom a torkodon a chilis palacsintát egészben! - ordibáltam a lépcsőn futva, és bumm hasra estem egy banán hélyában. Alexa nevetését még hallani lehetett. Felálltam és folytattam Luke keresését.
- Mi az nem ízlett? - kérdezte egy kis gúnnyal a hangjában.
- Hülye! Nem mert a chilit palalcsinta nélkül szeretem a palacsintát meg chili nélkül. Ezt most megeszed! - toltam be a szájába a palacsintát egészben. Párat rágott rajta, az arcomba köpte, majd elszaladt - Öcsi ha egyszer a kezeim közé kerülsz én megöllek!
- Menj gyorsan mosd meg az arcod - jött fel Alexa nevetve. Bevonultam a fürdőbe, leöblítettem az arcom egy kis langyos vízzel és újra kiléptem remélve, hogy Luke nem tartogat több ilyen meglepetést. Körbenéztem, de nem láttam senkit az emeleten ezért a földszint felé vettem az irányt. Az étkezőben csak Alexát találtam aki egy szendvicset majszolt.
- Luke?
- Sajnos nem árulhatom el hol van. - válaszolt egy halvány vigyor és szemlesütés kíséretében. Amint kinyitotta a szemeit víz árasztotta el a hátam. Luke vízipisztollyal "lőtt" rám amit én csendben, egy helyben állva tűrtem. Szerettem a vizet csakis ezért nem kezdtem el rögtön kergetni. Mikor kifogyott a víz a pisztoly tartályából odalépett elém.
- Vége a szivatásnak mára - jelentette ki és egy puszit nyomott az arcomra.
- Na srácok én megyek. - állt fel Alexa a székéről - Riette holnap ha gondolod gyere át hozzám, szeretnék neked valamit elmondani.
- Rendben. Szerintem délután megyek, mielőtt indulok megcsörgetlek. Jó éjt! - búcsúztam el tőle azután leültem a kanapén ücsörgő Luke-hoz.
- Szerintem menj el lefürödni és feküdj le aludni, fáradt lehetsz.
- Igazad van. Jó éjszakát! - köszöntem el. Nyomtam egy puszit az arcára és elindultam a szobámba a pizsamámért. Felkötöttem a hajam s beálltam a zuhanyzóba. Megnyitottam a csapot amiből hideg víz kezdett folyni. A hideg zuhany mindig jólesett. Talán tíz percig folyattam a vizet. Felöltöztem, megmostam a fogaimat aztán kiterítettem a törölközőt száradni. A folyosón végignézetem a falon levő képeket, utána benyitottam a szobámba. Imádtam itt lenni. Talán ide is költötök hiszen imádok Luke-kal lenni. A táskámból előkotortam a mobilom és írtam Ashtonnak a legjobb barátomnak egy " Jó éjt :) " sms-t. Befeküdtem az ágyba ezt követően magara húztam a takarót. Ilyenkor még át szoktam gondolni mi is történt aznap.A mai repülőút, a chilis palacsinta, az arcba köpés és a vízipisztoly. A legrosszabb dolog pedig a sikátorban eldördült lövés, a lány aki sikoltott később pedig élettelenül esett össze, továbbá a rejtélyes göndör fiú aki elrángatott onnan. Az arcát takarta. Kapucni volt a fején, de egy fürtje kilógott, fekete csőnadrágot viselt ugyanolyan színű pulcsival. Ki lehetett Ő? Az a fiú aki a karomnál fogva vezetett ki a sikátorból ugyanaz a srác lehetett aki lelőtte a nőt? Ha igen akkor félnem kéne tőle, ha nem akkor legyek hálás neki? Vajon veszélyben vagyok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése